-->

2013. 10. 03.

Kritika #5

Sziasztok!

Először is boldog októbert mindenkinek! :)
Tudom, megint kicsit régen írtam, de dolgom van, nem ülök le minden nap a gép elé. Remélem azért még rendeltek tőlem is dolgokat. 
Na, nem beszélek mellé, meghoztam a kritikát!




Író: Kelly


Fejléc: Az első benyomásom az volt, hogy túlzsúfolt. Sok rajta a kép. Szebb lenne, ha csak egyet vagy kettőt raknál rá. És ez az a galaxis alap sem tetszik. A cím legyen alul, és nagyobb betűvel, mert alig vettem észre. Cseréld le, ha tudod. 


Háttér: Szerintem tökéletes választás, jól mutat (bár a mostani fejléc nem passzol hozzá).


Modulok: Ojaj, elég kevés, és rendezetlen. (Így sorban legyen) a menüt húzd oldalra, utána számláló, infók, chat, rendszeres olvasók, fb csoport, magamról.


Betűtípus: Ezt viszont nagyon jól megcsináltad, nincs hozzáfűznivalóm. 


Összhatás: Túl széles az egész. Húzd kisebbre! És valami jobb sablont is berakhattál volna.


Remélem segítettem. További sok sikert! :)
Zituss


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése