-->

2013. 08. 02.

#4. Blogkritika

Blog:(http://storyofmylife1d.blogspot.hu/)
Mivel nem írta az író hogy milyen kritikát szeretne így úgy döntöttem hogy mindkettőt elkészítem.
Először a kinézetet csekkoltam.:)

Fejléc:nagyon szép,natúr nem túl díszített.Ami szerintem nem is kell a blognak.A háttérkép nagyon jól passzol a bézs színű fejléchez.A fejlécen megtalálható a két főszereplő meg a blog neve ez elég is meg persze halványan London-i tájkép.

Háttérkép:szerintem ez is saját készítésű a lényeg hogy nagyon jól passzol a fejléchez.Stílusos és egyszerű.Jó választás.

Tartalom:nekem személy szerint nagyon tetszik a történet azon kívül hogy nem vagyok Directioner.Nagyon jól írod le a körülményeket,látszik sokat dolgozol/dolgoztál a blogodon.A részek nagyon tetszenek egyik sem lapos és unalmas,mindegyikben történik valami.A dialógusok is értelmesek,tartalmasak,nem csak értelmetlen,üres szavakat használsz ha nem kihasználod a jeleneteket.


Nekem elnyerte a tetszésemet a blogod,továbbra is olvasni fogom.Sok sikert a vezetéséhez.:)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikádat, olyan jó visszaolvasni a munkám eredményét!Köszönöm szépen! ;)

    VálaszTörlés