-->

2013. 08. 10.

#Kritika

Petra Titkos naplója: (blog:http://petratitkosnaploja.blogspot.hu/)

Fejléc:a fejléc nagyon egyszerű egy kép,plusz még nem is passzol a háttérhez.Én ajánlanám az itteni fejléc készítőket,én is az vagyok.Kérjél nyugodtan e-mail-ben.
Háttér:nagyon csúnya nem illik a fejléchez.
Tartalom:rövidek a részek.Először Word-ben írd meg a részeket ott legyen kb. 2,3 oldal.Miközben olvastam elgondolkoztam arról hogy én most az SZJG-t olvasom vagy egy blogot.Tisztára lemásoltad az SZJG-t ami nem valami jó.Azt már megírtad korod és korombeliek mind tudják miről szól az SZJG és amikor a te blogodat olvassák nem tartják másnak sem jobbnak.Én a helyedben most tennék bele valamilyen csavart,mert ez így túl sablon pl:a reggeli nyüzsi a teremben,a szereplők,a könyvmolyság.Amikor Petrát megtámadják nem tudom te hogy vagy vele,de én nem kezdek el csókolozni egy fiúval aki soha sem tetszett plusz miután megtámadnak.Meg azt követő reggelen miért nem megy iskolába amikor már este azon röhögött hogy éhes.És a rendőrök miért jönnek házhoz?Ha ilyen fordul elő a való életben neked kell bemenni a rendőrségre.A 10.-esek hogy tesizhettek a 11.-esekkel?Sehogy.Max évfolyammal.Ez a főszereplőd naivságát jellemzi,hogy mehet el egy olyan fiúval mekibe akit nem is ismer?Valami más helyet kellett volna kitalálnod ahol találkoznak véletlenül.Vagy valami havernál találkoznak.A nap végét és elejét mindig nagyon csúnyán össze csapod.Na most komolyan...te járnál egy olyan fiúval aki 2 napja ismersz?Ha igen,akkor nagyon gyerekes vagy.Másik szépséghibája a történetnek,ugye ez egy napló amit délután a nap végén írsz akkor miért nem múlt időben írod le a cselekvéseket?Ez nagyon össze zavarja az olvasókat.És sajnos elrontottad Petra karakterét hogy miért?Azért mert ebben a pár napban kb. 4 fiúval csókolozott.Meg a párbeszédeket is nagyon egyhangúan írod meg.És miért van az hogy amikor Petrát megcsókolja a Tibi,a Petra sértődik meg a Norbira?A szakítás után rögtön összejön a Tibivel?Tiszta lotyó.És volt egy olyan bejegyzés hogy kérdések amiben leírtad hogy miért váltod ilyen gyorsan a barátokat mert igazából hónapokat kéne várni.Nem kell hónapokat várni csak max. egy hónapot de azt is leírhatod úgy hogy *1 hónappal később* Ennyi,és cserélgetheted kedvedre a barátokat még sem kell várnod hónapokat.Meg azért a Kanári szigetek helyett kitalálhattál volna valami romantikusabb és hihetőbb helyet.A szereplők a képen túl idősek 16 éveseknek a 10.-esek azok kb. 16 é lvesek szóval szerintem keress más képeket.De a sok negatív után írok jót is szívesen segítek beindítani a blogodat mert tudom hogy tudsz jobbat is írni.Csak nem hagysz elég időt az írásra.Rakjál ki chat-et,feliratkozókat.A blogarchívumot tedd feljebb.Írj nekem egy e-mail-t és mondd el hogy milyen fejlécet szeretnél. (e-mail-em:whitebella11@gmail.com)
Helyesírás:kitűnő.
 Pontozás: 
Fejléc:0 pont
Háttér:0 pont 
Tartalom:5 pont 
Helyesírás:5pont 
Összesen: 10 pont

1 megjegyzés: