-->

2013. 09. 03.

Kritika #2 + Karakterek #1

Sziasztok! :)

Sajnálom, hogy sokáig nem jelentkeztem, de elment az interneten, és az egyetem is újrakezdődött, de itt vagyok!
Először is hozok egy kritikát, utána pedig pár karaktert.



Kritika #2



Cím: A lovászlány
Író: Sophie


Kinézet

Fejléc: Tetszik, pár furcsa, hogy Demi (ugye ő?) 3x is szerepel rajta. Azon kívül nagyon szépek a lóról a kivágások, nekem elnyerte a tetszésemet.
Háttér/Sablon: Mindkettő illik a fejléchez, szépen mutat a blog.
Betűtípus: Mindenhol egyforma.. ez nem tetszik. A bejegyzésé jó, de a címeket, a modulokat változtasd meg valami másra.
Menü: Úgy látom, ezen a blogon több történetet is vezetsz (juj, ugye a Lovászlány történetedről kértél kritikát? Először nem is tudtam, hova kapjak). Inkább nem megyek bele a részletes leírásba.


Történet

Alapötlet: Nem olvastam teljesen végig, csak az ötödik fejezetig. Tetszik, nem olvastam még ilyen történet. A részek is pont jó hosszúságúak.
Fogalmazás: Tetszik ez is. Jók az érzelem leírások.
Helyesírás: "Kifogtam egy munkamániás, világmentő, pszihomókust." Itt felnevettem, de egy problémám volt. Azt pszicho-nak kell írni.

További sok sikert! xx



Karakterek



Clarissa Aylin Sananee



Ekaterina Normalnaya



Ashley Smith


Taylor Probst


Andrea Botezatu


Acacia Clark


Dominika Opělová


Natalia Hlbočanová


Natalia Vodianova


Alyson Stoner



Remélem segítettem! Zituss xx 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése