-->

2013. 10. 28.

Kritika #9

Hejhó!

Még egy kritikát hoztam így ma estére. Rendeljetek nyugodtan chaten, de írjátok meg, hogy kitől kéritek! :)





Cím: A vég
Író: Sun :)



Kinézet

Fejléc: Hát, hol is kezdjem. Oké, kimondom, amit gondolok. Nem tetszik. Túl zsúfolt, a szereplők nincsenek kivágva (ami máris ront az összképen), és az alján sem tetszik ez a.. ez a magam sem tudom ki. Kiszúrtam, hogy két Harry van a fejlécem, de a lányból csak egy van. Ez sem jön be. Egyedül a "A vég" felirat tetszik rajta.
Háttér/Sablon: Mindkettő tetszik, nincs mit hozzáfűznöm.
Menü: Először kicsit meglepett, hogy a Szereplők helyett Harcosok vannak írva, és a részek helyett sebek, de aztán rájöttem, és igazán tetszik az ötlet.
Modulok: Ugyanúgy, mint a menünél, itt is meglepődtem, de hűűűű! Nagyon tetszenek a feliratok. Igazán egyedi ötlet, és imádom. Amúgy minden kint van, és szép sorrendben, úgyhogy minden okéyyyyy.
Betűtípus: Itt sincs semmi gond, csak például a modul címek, és a fejezet címek lehetnének más betűtípussal. Ugyanígy a dátumoknál is. Ha ezt megcsinálod, tényleg minden rendben lesz.


Történet

Alapsztori: Prológus alapján igazán egyedi történetnek nézünk elébe. Nem találkoztam még ilyesmivel, és be kell vallanom, hogy tetszik az ötlet. Lehet, hogy fel is iratkozok.
Fogalmazás: Nincs vele gondom, bár lehetne több leírás is benne.
Helyesírás: Egy pár vessző hibát találtam, de súlyos dolgokat nem igazán

További sok sikert kívánok! xx
Zituss B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése