-->

2013. 10. 28.

Kritika #8

Sziasztok! :)

Újabb kritikával érkeztem. Amint látjátok, blogger nevet változtattam, szóval már nem "Zituss" vagy "Zituss Horan" vagyok, hanem Zituss B. Nem magyarázkodnék, hogy miért pont ez lett, mert hosszú lenne. Na, nem pofázok többet. 




Cím: Live fast, Be crazy, Try out everything, Die Young
Író: Wiw



Kinézet

Fejléc: Hm. Tetszene, ha nem lenne ennyire zsúfolt. Sok a felirat, és nem látszik ki jól a cím. Szerintem rendelj újat.
Háttér: Ezzel nincs bajom, igazából jól mutat a fejléccel.
Sablon: Na, ez nem tetszik. Váltsd át egy másikra, azonnal! Szörnyen (már bocsi) mutat így a blog.
Modulok: Vegyes érzelmeim vannak ezzel kapcsolatban. Mondhatni, hogy minden, ami fontos, ki van téve, de a sorrenden változtatnék. Oldalak, Infó, Felhívás, "Csak egy mondat", Lélekszámláló, Chat, Olvasók, Verseny, Magamról.
A chatről külön írnék. Alig tudtam ránézni, mert kisült a szemem. A betű színét váltsd át, és jobb lenne, ha lenne háttere a chatnek. Nem látható át.
Menü: Hol van a szereplő modul? És a kritikák? Szerintem azonnal pótold.
Betűtípus: Na, ez tetszik. Jól megcsináltad.


További sok sikert kívánok! 
Zituss B. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése