-->

2013. 10. 26.

Kritika: Svédország Emlékei

Kinézet:
~Fejléc: Először nagyon tetszett a fejléced, tényleg. De aztán kezdtem felismerni benne a hibákat, kezdve a gigantikus méretű blogcímmel. Több mindent lehetett volna a háttérbe tenni, így hátul kicsit üres. Ott a háttérben, miért kellett a fuvolát a partnál halványítani? Semmi köze nincs egymáshoz. A lány jobban beleolvadhatott volna a környezetébe, mert nagyon kitűnik.
~Háttér:Nekem kicsit sok ezek a madarak, egy fehér képre jobban rá lehetett volna halványítani, úgy gyengébb lenne.
~Betűtípus: Rendben vannak.
~Modulok:Nincs Chat, így nem tudnak neked könnyebben üzenni. Semmilyen elérhetőséget sem adtál meg magadról, így nehéz lesz üzenni neked hogy kész a kritikád. Lopásgátlót szerintem ne tegyél, mert ha kritikát kapsz vagy valami, nem tudják lementeni a fejléced.
~Favicon:Svédország zászlója, passzol a sztorihoz.
Történetről:
Én csak az utolsókat olvastam el, és megértettem hogy miért van ennyi feliratkozód, és megtekintésed. Nagyon szépen írsz, részletesen. Az alapsztori is jó, lett egy új feliratkozód.
Helyesírás:Kitűnő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése