-->

2013. 10. 27.

#Kritika 7


Cím: I'm afraid that I do not forget you
Író: Zsuu L. Storayne



Kinézet

Fejléc: Hű, nagyon tetszik. Első ránézésre fura volt, de ahogy többször is megfigyeltem, megtetszett. Szerintem egyedi ötlet, ilyen fejléccel még nem igazán találkoztam. Jók a képek, szép a betűtípus, és tetszik, hogy az egész cím nem egy típussal van írva.
Háttér/Sablon: Mindkettő jó választás, nincs több hozzáfűznivalóm.
Modulok: Az olvasók és a chat modult felcserélném, plusz amiket leraktál, az simán elférhetne oldalt is, így valahogy túlságosan el van tűnve.
Menü: Minden megvan, rendezve, szóval nincs mit mondanom.
Betűtípus: Óh, itt is minden rendben van.


Történet

Alapsztori: Hű, Payzer fanfic-el még nem találkoztam. Egyedi, nem sablonos. Nagyon tetszik.
Fogalmazás: Ezt is imádom. Mint mindegyik más blogodnál, itt is nagyon szépen fogalmazol. Szeretem az érzelemleírásokat, átjönnek az érzelmek.
Helyesírás: Nem találtam hibát. Per-fect!

Gazdagodtál egy feliratkozóval! :) További sok sikert kívánok!
Zituss xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése